Darbdavio identiteto brandos modelis'23
Papildomos veiklos (side hustle) tyrimas'23
Darbdavio identiteto brandos įsivertinimas gali padėti įmonėms pamatyti savo veiksmų visumą, bendradarbiavimo tarp funkcijų spragas, numatyti konkrečius gerinimo veiksmus, kurie leidžia veikti kryptingiau ir efektyviau.
Tyrimas apie Lietuvos darbo rinkos tendencijas ir darbuotojams svarbius veiksmus, kuriame nagrinėjame side hustle (papildoma veikla, iš kurios gaunamas finansinis atlygis, derinama prie darbo) situaciją Lietuvoje.
Darbuotojų ir kandidatų tyrimas'22
Darbuotojų ir kandidatų lūkesčiai darbdaviams, kurie papildo globalius tyrimus, ir suteikia galimybę įmonėms priimti duomenimis pagrįstus sprendimus.
Employer Branding report'21
Išorinis tyrimas, įžvalgos ir rekomendacijos darbdaviams. Duomenimis įmonės gali pasinaudoti rengiant savo darbdavio identiteto strategijas
Darbdavio identiteto gidas'22
Darbdavio identiteto kūrimo procesas. Aiškiai, išsamiai, praktiškai - kad įmonėms šis turinys būtų vertingas ir įgalintų jas savo darbdavio identitetą kurti strategiškai.
Tai praktinis gidas įmonėms, kurį sudaro rekomendacijos darbdaviams, pagal 2022 Darbdavio ID atliktą darbuotojų tyrimą.