Darbdavio įvaizdžio kampanijos: 2023

Dar vieni metai, dar viena apžvalga: darbdavio įvaizdžio kam[anijos

12/20/20236 min read

Darbdavių rinkoje kylant vis didesniems iššūkiams, pagrindine šių metų tendencija drąsiai galime nominuoti unikalumą. Darbdavių siūlomos naudos panašėja, o darbuotojų lūkesčiai auga. Ar darbdaviams dar pavyksta išsiskirti? Ką ir kaip jie komunikuoja? Darbdavio ID komanda parengė 2023 metų darbdavių kampanijų apžvalgą, kas mums įstrigo, ką gyrėm ir kam, mūsų nuomone, šiemet nepasisekė.

Darbdavio pristatymo filmukai – nuo įvaizdžio kūrimo visiems iki specializuotų auditorijoms

Turbūt visi pamename Šventinio Bankucheno filmuką, pašiepiančius darbdavio įvaizdžio filmukus (nuoroda), kuriuose galima keisti logotipą ir iš tiesų, vargu ar atskirsime, kurios įmonės pristatymas tai yra. Tad šiais metais norime panagrinėti 3 naujus darbdavio filmukus.

Pirmasis, vos prieš mėnesį pristatytas darbdavio įvaizdžio klipas, pristatantis darbą... Ar ištrynus logotipą, galėtumėte pasakyti, kuri įmonė ir kodėl vertėtų prisijungti? Ar neatrodo, kad kažkur jau matėme rankų suplojimą, pokalbius tarp kolegų? Ir kol galime pagirti už kokybišką produktą, norime paskatinti įmones paieškoti unikalesnių kampų, pristatant savo komandas ir vertes, kodėl verta prisijungti čia, o ne kitur.

Youtube iškarpa: „Unikalios patirtys Lietuvos oro uostuose prasideda nuo darbo pokalbio“

Praėjusiais metais gyrėme Lietuvos Oro Uostus už kūrybišką būdą išsiskirti, formuojant savo darbdavio įvaizdį, pasitelkus veiklos sritį. Šiais metais jie toliau pildo savo „Vienintelis toks“ arsenalą naujais filmukais. Koks skirtumas tarp jų ir anksčiau paminėto pavyzdžio? Jų aiški žinutė ir naudojami vizualiniai atributai, būdingi tik jiems. Ir nors turinys panašus į prieš tai minėtą įvaizdinį klipą (rankų paspaudimai, šypsenos), jų darbdavio įvaizdžio pasiūlymas – unikalios patirtys – puikiai atsispindi rodant skirtingus žmones, vietas.

Youtube iškarpa: „SEB Business Services - At the heart of the action“

Pažinodami savo auditoriją, Girteka nusprendė sukurti specializuotą filmuką – vairuotojų pritraukimo video, kuriame naudas vairuotojams pristato patys Girtekos dirbantys vairuotojai. Pagrindinės žinutės yra apie atlygį ir darbo sąlygas, kas, pasak darbuotojų lūkesčio tyrimo, yra aktualiausi šiai auditorijai. Mūsų nuomone, šiek tiek ilgokas, tačiau geras pavyzdys, kai įmonė gilinasi į savo auditoriją ir bando ją pasiekti tik jiems pritaikytomis priemonėmis - jų darbo aplinkoje aptaria aktualius auditorijos klausimus.

Youtube iškarpa: „Girteka - TOP 10 reasons to join our team as professional truck driver“

Humoras darbdavio pritraukimo kampanijose – IT kampanijas keičia mažmeninė prekyba!

Varžytuvės dėl darbuotojų neaplenkia jokio sektoriaus, tad šįkart žvelgiame į mažmeninės prekybos įmones, kurios. Antrus metus nestabdo ir šmaikščiais būdais savo tikslinę auditoriją kviečia Barboros Laiminti komanda . Ir girdėjom jų pristatytus skaičius, kad šie veiksmai tikrai prisideda prie šios komandos augimo sėkmės.

Facebook reklamos iškarpos „Barbora.lt

Tačiau šįkart mus labiausiai nustebino RIMI tinklo reklama. Iki šiol save pozicionavę kaip RIMI šeimą, atvirą ir įtraukią darbovietę, jie, panašu, nusprendė išbandyti pritraukti naują auditoriją – jaunimą. Ar šį šmaikšti reklama patraukė jūsų akį?

Iškarpa „RIMI.lt

Darbuotojai – reklamos centre

Šį rudenį Vilniaus gatvėse (bent tiek pastebėjome mes) galėjome pamatyti šiek tiek kitokią darbdavių komunikaciją – padėkas, pripažinimą darbuotojams. Jei dažnai tokio pobūdžio komunikaciją galime sutikti įmonių kanaluose (internetiniuose puslapiuose, socialinėje erdvėje), tai šį kartą įmonės žengia dar vieną žingsnį – lauko stendai. Nežinodami, kokie šių kampanijų užkulisiai, negalime sakyti, ar tai pamatuotas žingsnis, ar nuoširdi padėka, tačiau tikrai neliko nepastebėti.

● Triple O Consulting, įmonių verslo konsultacijų įmonė stende akcentavo savo 5 metų gimtadienį, parodydami dalį savo komandos.

● Caption, socialinių tinklų reklamos agentūra, iškomunikavo padėką darbuotojai, dirbančiai penkerius metus įmonėje. Girdėjome, kad tai ne įmonės, o jų darbuotojų iniciatyva, pasidžiaugti kolegės darbu. Tad, Caption komanda, pasidalinkite daugiau!

● Ir, žinoma, nutrūktgalviai Kilo.Health. Jie savo įvaizdžio kampanijomis stebina nuolat, ir turime juos pagirti, jie tai daro tikrai gerai. Šį kartą jie dėkojo savo darbuotojams, asmeniškai skirdami stendą ir unikalią žinutę.

Lauko stendo reklama: Triple O Consulting

Lauko stendo reklama: Caption

Lauko stendų reklama: Kilo.Health

Darbdavių socialinė atsakomybė ir gerovės kūrimas – new hot?

Darbuotojai ieško, kur savo darbu galėtų prisidėti prie aukštesnio tikslo, taip pat vis stipresniu pritraukimo ir išlaikymo atributu tampa gerovė ir įtrauktis organizacijose. Kol vieni kalba, kiti imasi darbų, vis aiškiau save pozicionuodami šiose temose. Išanalizavome keletą pavyzdžių tiek reklamos, tiek užkulisių, kurie nuaidėjo garsiai mūsų rinkoje.

Telia savo socialiniuose tinkluose dalinasi tikromis savo darbuotojų istorijomis, kaip jie kuria įtraukią darbo vietą ir kaip prisitaiko prie skirtingų darbuotojų poreikių. Teigiamai vertiname, kad nėra tuščių pagyrų, o rodomi konkretūs veiksmai, kaip jų strategijos tęstiniai veiksmai tiek viduje, tiek išorėje.

Iškarpa: Telia

Apie skirtumus, kaip panašumą, jau keli metai kalba Danske Bank. Pirmieji patvirtinę galimybę gauti papildomas naudas, nepriklausomai civilinės santuokos, vieni pagrindinių rėmėjų „Baltic pride“ rėmėjų... Ir šiais metais jie žengė į kitą auditoriją ir sritį – persikvalifikavimą. Jie yra puikus pavyzdys, kai vienas lauko stendas gali tapti įmonės flagman‘u. Nuotrauka dalinosi darbuotojai, praeiviai ir kiti komunikacijos specialistai, rodydami kaip gerą pavyzdį. Kokia žinutė? Nebijoti keisti savo darbo net ir vyresniame amžiuje, o DanskeBank – puiki vieta.

Pagrindinė žinutė išskleista įvairiais kanalais: lauko reklama, darbo skelbimų portalai, soc.tinklų reklama.

Lauko stendo nuotrauka ir Facebook iškarpa: DanskeBank

Dar vienas prekės ženklas, 2023 metus pradėjęs stipria palaikymo žinute atvirumo ir įtraukimo kultūrai – Bitė. Vasario mėnesį Bitė išėjo su žinutė „Šeima yra šeima“, cituojant juos: „Susituokusios. Formalių įžadų nedavusios. Auginančios vaikus ir jų neturinčios. Vyro ir moters. Dviejų moterų ar dviejų vyrų partnerių šeimos.“ Tačiau ko pasigedome, tai tęstinumo. O gal praleidom kažką?

Iškarpa: bite.lt

Nors dauguma pavyzdžių yra apie darbuotojus ir požiūrį į juos, norime jums pateikti dar vieną puiku socialinės atsakomybės pavyzdį. Karo Ukraino kontekste, daug įmonių solidarizavosi įvairiausiais būdais – įdarbindami ar remdami nuo karo pabėgusius į Lietuvą Ukrainos gyventojus, aukodami ir paremdami karo zonoje likusius žmones ir gyvūnus. Tačiau viešąją erdvę laimėjo „Radarom“ akcija, kai LRT drauge su organizacijomis „Blue/Yellow“, „Laisvės TV“, „1K fondas“ ir „Stiprūs kartu“ kvietė susivienyti ir dalyvauti akcijoje, kurios metu surinktos lėšos buvo skirtos daugiafunkciams taktiniams radarams įsigyti. Nors prie akcijos prisidėjo kelios dešimtys įmonių, pirmieji garsiai išstojo Tesonet, telefonu žmonių suaukotą sumą daugindami 10%. Ir tada Teltonika šauna šampaną ir surinktą sumą dauginą 110%.

Pasiskolinome Almanto Dulkio Linkedin įrašo vizualizaciją, puikiai apibūdinančią situaciją.

Iškarpa iš Almanto Dulkio Linkedin įrašo: Radarom

Apibendrinimas

Apibendrinant 2022 metus linkėjome įmonėms autentiškumo ir pasitelkti reputacijos galią. Džiaugiamės, kad šių metų apžvalgoje tikrai galėjome įžvelgti šias tendencijas, įmonės nenustoja ieškoti kūrybiškų kelių pritraukti ir išlaikyti savo darbuotojus.

Su nekantrumu laukiame 2024 metų, tikimės, kad galėsime parodyti dar daugiau gerųjų pavyzdžių. Linkime įmonėms tęstinumo – atraskite savo unikalumą, pažinkite savo potencialių bei esamų darbuotojų poreikius. Ir, žinoma, kūrybiškumo įvairiose kampanijose bei iniciatyvose!